Content marketing

bounce rate verlagen - hoe doe je dat? conversieoptimalisatie content matters rotterdam

Op welke manieren kan ik de bounce op mijn website verlagen? Als bezoekers direct na binnenkomst je website verlaten, dan noemen we dat een bounce. Een hoge bounce betekent dat – in verhouding tot het totaal aantal bezoekers – veel bezoekers wegstuiteren van je website. Dat kan komen door een slechte gebruikerservaring, zoals een trage

Bounce rate verlagen: 15 tips! Lees verder »

content matters rotterdam seo specialist

Nieuwe functionaliteit van LinkedIn voor bedrijfspagina’s: artikelen LinkedIn biedt sinds kort ook de mogelijkheid voor bedrijven om artikelen te plaatsen op hun profiel. Dit was al mogelijk voor persoonlijke profielen en daar maken steeds meer mensen goed gebruik van.  Nu kun je dus ook voor een bedrijfsprofiel een artikel schrijven met daarin afbeeldingen, video’s en

Bloggen op jouw LinkedIn bedrijfspagina Lees verder »

verse content - content matters rotterdam, content strategie voor ondernemers die gezien willen worden, het belang van updaten van je website

Een van de ergste dingen die je kunt doen, is een mooie nieuwe website laten maken en deze vervolgens verwaarlozen. Dat is wat veel ondernemers doen en dit speelt een grote rol in waarom zoveel kleine bedrijven en ondernemers er niet in slagen om hun online doelstellingen te halen. Want een verwaarloosde website is niet goed vindbaar zijn in zoekmachines.

In deze blog leg ik uit waarom het belangrijk is je website vers te houden en ik geef je wat tips om dit te doen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op. 

7 Redenen waarom verse content jouw online vindbaarheid verbetert Lees verder »

Scroll naar boven