online groeien

aanbod online marketing

Bekijk hoe wij kunnen bijdragen aan jouw online marketing doelen

werken aan jouw marketing doelen

Onze klanten zijn enthousiast over de goede begeleiding en heldere communicatie. Bekijk hieronder het aanbod en ontdek hoe wij jou kunnen helpen online beter zichtbaar en vindbaar te worden. 

SEO

Optimaliseer jouw website zodat je hoger scoort in de zoekresultaten, zonder advertenties. 

Lokale SEO

Wordt beter online zichtbaar voor lokale klanten. Trek meer lokale klanten naar je winkel of bedrijf. 

Online strategie

Een online strategie helpt je jouw online doelstellingen te bepalen en te halen. Ken jij je klanten goed? 

content marketing

Behaal jouw online doelen met een content marketing strategie. Naast SEO een van de belangrijkste middelen om zichtbaarheid te creeren onder jouw doelgroepen.

e-mail marketing

Bouw een band op met jouw klanten door een uitgekiende email strategie. Het doel is quality time in de inbox van jouw doelgroep. 

website optimaliseren voor conversie

Maak van je nieuwe bezoekers ook klanten en zorg ervoor dat zij een optimale gebruikers ervaring hebben. 

web analytics

Meten is weten. Hoe zie je of je jouw online doelen gehaald hebt? Wij helpen je jouw data inzichtelijk te maken. 

training en begeleiding

Wij helpen je graag al je online marketing doelen te halen. Door zelf meer kennis in huis te halen, is er meer begrip en kom je nog verder met je online strategie.  

onze klanten waarderen

you have got this! online marketing content matters rotterdam

Goede content is die waarbij jouw doelgroep voelt dat het speciaal voor hen gemaakt is.

vaak gestelde vragen

SEO staat voor Search Engine Optimisation. Het is het optimaliseren van jouw site voor zoekmachines zoals Google.

Er zijn verschillende strategiën mogelijk. Allemaal leiden ze tot een grotere kans hoger te scoren. Het resultaat is vaak niet direct, maar op de langere termijn beter. En goedkoper dan adverteren!

Dat hangt af van je doel. Wil je op langere termijn beter gevonden worden op een 'organische' manier? Heb je tijd om te investeren in het maken van goede content? Dan is investeren in SEO een goede keuze. 

Wil je snel aandacht voor een bepaalde actie of aanbieding? Dan is een online advertentie in Google misschien handig. Als je stopt met adverteren, ben je niet meer zichtbaar. Online adverteren kan duur zijn op zeer competitieve zoekwoorden. En dus minder geschikt voor kleinere ondernemers met een beperkt budget. 

In ons blog kun je alles lezen over het verschil tussen SEO en SEA. 

Jouw website op de eerste plaats in Google? Dat kunnen we niet beloven! Maar we gaan wel onze stinkende best doen.

Op de eerste plek in Google staan betaalde advertenties. Direct daaronder staan de 'organische' zoekresultaten. Daar wil je hoog scoren omdat dit geen advertentiekosten met zich meebrengt. 

Om organisch goed gevonden te worden heb je een SEO strategie nodig. Optimaliseren van jouw site voor zoekwoorden en termen, goede content en een geoptimaliseerde website. 

Om SEO goed op te zetten kost tijd. Deze tijd gaat o.a. zitten in het optimaliseren van iedere pagina van je website.

Maar denk ook aan het bouwen van links en het continue creeeren van relevante content. 

Je begint met de basis en het optimaliseren van je website, maar dat levert niet genoeg op. Het duurt namelijk enige maanden voordat dit resultaat oplevert. Beter af ben je met een pakket.  

Neem contact op voor ons online zichtbaarheidsplan, waarbij wij maandelijks jouw SEO bijhouden. 

De eerste plaats in Google is gereserveerd voor advertenties. Om organisch hoog te scoren moet je investeren in je content, links en een spijkergoede website.

Na een optimalisatie kan het nog een aantal weken of zelfs maanden duren voordat je resultaat ziet. Het is dus een kwestie van lange adem.

Nee dat hoeft niet, maar kan wel. 

Het ligt, alweer, aan je doelstellingen en je publiek. Ook ligt het aan de tijd die je ervoor uit wilt trekken. 

Je kunt soms beter een social platform heel goed doen, dan op veel sociale platform weinig. Niets is vervelender dan op een pagina van een merk te landen en te zien dat de laatste content 6 maanden geleden gepost is, en dat je niet reageert op vragen. 

Bedenk ook dat je zakelijke klanten op LinkedIn waarschijnlijk ook wel eens door Instagram scrollen, en dat veel 50-plussers TikTok ontdekken. 

Jazeker! 

een nieuwsbrief heeft het voordeel dat je direct zichtbaar bent in de inbox van jouw (potentiele) klant en fans. Op social media is de competitie om aandacht ook groot, maar een email heeft veel kans gelezen te worden.

Zorg ervoor dat iedere mail iets van waarde toevoegd voor de lezer. En vooral niet te lang is! 

Ook een ideale manier om verkeer naar je website te genereren.  

In deze blog 11 tips om je nieuwsbrieven te optimaliseren.

Door te bloggen over jouw vakgebied kun je je online zichtbaarheid vergroten. Je laat je zien als expert. In je blog kun je (potentiele) klanten laten kennismaken met jouw organisatie en breng je hen op ideeen of beantwoord je hun (online) vragen.   

Als jouw nieuwe website opgeleverd wordt, wil je natuurlijk graag dat iedereen deze ziet! Het is belangrijk dat je jouw website optimaliseerd voor zoekmachines, en niet alle websitebouwers doen dit. Check dit altijd bij het aangaan van een contract met de maker van je site, in ieder geval bij opleveren.  

Wat moet in ieder geval goed zijn?

  • Indexeren voor zoekmachines
  • Meta descriptions ingevuld
  • Zoekwoorden in paginatitels en H1 & H2
  • Interne links klopppen
  • Externe links worden geopened in nieuwe pagina's  

Dit ales is maar een klein stukje van een SEO traject. Neem contact op voor een op maat gemaakt plan voor jouw onderneming.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Je ontvangt maximaal 2 keer per maand een mailtje met de nieuwste trends op digitaal vlak en handige tips om ze meteen te activeren in jouw bedrijf
!
!
!

ik weet dat ik me op ieder moment weer kan afmelden. 

Terms and Conditions checkbox is required.
Something went wrong. Please check your entries and try again.
Scroll naar top
Chat openen
1
Hoi 👋🏼
Hoe kan ik je helpen?