Probeer de chatbot!
De AI chatbot kun je als pop-up installeren of op de pagina zelf, zoals hier te zien is. Probeer het zelf!
Alle voordelen van een AI Chatbot op een rijtje
24/7/365 beschikbaarheid voor al je (potentiële) klantvragen
Direct gepersonaliseerde antwoorden, zonder wachttijd
Meer leads en hogere conversies dankzij gerichte opvolging
Inzicht in klantvragen en gedrag door slimme analyses
Eenvoudige integratie met bestaande systemen.
Kostenbesparing door lagere werkdruk op je team.
Voor wie is een AI gedreven Chatbot waardevol?
Een AI Chatbot kan heel veel bijdragen aan de groei van je bedrijf:
- Webshops - de chatbot beantwoord snel vragen over producten, beschikbaarheid, verzending en retouren.
- (Para) medische klinieken zoals huidklinieken, tandartsen, huisartsen. Vang vragen van cliënten vriendelijk op met het beantwoorden van veel voorkomende vragen over behandelingen, het plannen en wijzigen van afspraken en beschikbaarheid.
- Onderwijs - basis- en voortgezet onderwijs: Beantwoord vragen van geïnteresseerde ouders over de school, plannen van afspraken of ziekmeldingen. Ook voor intern kan het een oplossing zijn.
- Makelaars - help bezoekers panden vinden die aan specifieke eisen moeten voldoen, plan afspraken in en geef eenvoudig antwoord op veelvoorkomende vragen. Verzamel leads!
- Kinderopvang - laat jou chatbot toekomstige ouders vertellen hoe het real life zit met eventuele wachtlijsten, plaatsing en kosten van opvang.
- Zakelijke dienstverlening zoals advocatuur, verzekeringen, arbodiensten: snel en efficiënt vragen van klanten beantwoorden en hen doorverwijzen naar de juiste personen indien nodig.
Vraag meer informatie aan
Vooroordelen over AI Chatbots
Hierboven hebben we veel voordelen van chatbots verteld. Het kan zijn dat je bedenkingen hebt. Hieronder geven we onze kijk op een aantal vooroordelen die men kan hebben over AI chatbots:
Onze chatbot is ontworpen om een persoonlijke touch te bieden. Door gebruik te maken van natuurlijke taalverwerking en machine learning, kunnen we gesprekken voeren die bijna niet van een menselijke interactie te onderscheiden zijn.
Onze chatbot-oplossing is kosteneffectief en schaalbaar. We bieden verschillende pakketten aan die passen bij jouw budget en bedrijfsgrootte. Bovendien doen wij per kwartaal of indien vaker onderhoud, training én de bijscholing voor de chatbot. Door de data van vorige gesprekken leert de bot steeds bij.
Onze chatbot werkt met een hoge mate van nauwkeurigheid. We trainen deze nauwlettend met alle informatie die er over jouw onderneming en jouw (niche) markt te vinden is. Bovendien monitoren we de prestaties van de chatbot continu en voeren regelmatig updates uit om de nauwkeurigheid te verbeteren.
Hoewel chatbots geen emoties voelen, kunnen ze wel empathie simuleren door gebruik te maken van specifieke taalpatronen en toon. Dit zorgt ervoor dat klanten zich begrepen voelen.
Onze chatbot is bedoeld om menselijke medewerkers te ondersteunen, niet te vervangen. Door de chatbot te gebruiken voor routinetaken, kunnen medewerkers zich concentreren op complexere taken die meer menselijke interactie vereisen en voor medewerkers wellicht ook leuker zijn om te doen .
Door de chatbot geleidelijk te introduceren en klanten te informeren over de voordelen, kunnen we het vertrouwen in de chatbot vergroten. Daarnaast kunnen we live chat of e-mail als back-up aanbieden. Steeds meer bedrijven investeren in AI chatbots omdat zij zien dat concurrenten die dat ook doen, kunnen groeien.
Onze implementatieproces is snel en efficiënt. Binnen enkele weken kan jouw chatbot operationeel zijn.
Onze chatbot-oplossing is flexibel en kan worden aangepast aan elke branche. Of je nu in de e-commerce, gezondheidszorg of financiële sector werkt, onze chatbot kan worden geconfigureerd om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Dat is de kracht van een LLM.
Hoewel sommige klanten inderdaad liever met een persoon praten, is een chatbot een handige aanvulling op je klantenservice. De chatbot kan snel en efficiënt veel voorkomende vragen beantwoorden, waardoor klanten minder lang hoeven te wachten.
Onze chatbot-oplossing is kosteneffectief en schaalbaar. We bieden verschillende pakketten aan die passen bij jouw budget en bedrijfsgrootte en bij wat jouw doelen zijn.